sobota, 28 maja 2011

Pierwszy wpis :)

Witam Was bardzo serdecznie :)
Jest to mój pierwszy blog i wpis na bloggerze tak więc mam nadzieję, że ten blog przyniesie mi szczęście :)
Może najpierw wyjaśnię dlaczego założyłam bloga. Kiedy miałam 11 lat założyłam swojego pierwszego bloga na innym portalu i z czasem ilość moich blogów powiększała się. W wieku 13 lat skasowałam blogi, bo ich pisanie nie miało za bardzo sensu - pisałam raz na tydzień, dwa tygodnie ... i w tym roku - 2011 gdzieś w styczniu przeczytałam w pewnym magazynie artukuł o Honoracie Skarbek, która prowadzi bloga i to on przyniósł jej popularność. Stwierdziłam "Dlaczego nie?" i pech chciał, że złapała mnie choroba więc założyłam bloga i tak się rozpoczęła moja dalsza przygoda z blogowaniem. Myślę, że teraz jestem dojrzalsza, bardziej wiem czego chcę, a prowadzenie bloga może mi w tym pomóc. Oto adres mojego bloga, który teraz prawdopodobnie przestanie funkcjonować na rzecz tego oto bloga. http://www.xoxokarolinaxoxo.blog.onet.pl/
Jeśli macie ochotę zobaczyć, przeczytać co działo się w oim życiu wcześniej - przed przejściem na bloggera to zapraszam :)
Na moim blogu będę się starała zamieszczać posty systematycznie, dodawać dużo zdjęć ...
Głównie chciałabym tu pokazywać to co kocham, czyli muzykę, moje piosenki gdyż moją przyszłość w pewnym stopniu chciałabym związać właśnie z muzyką, będziecie mogli oglądać zestawy moich ubrań, czyli to jak wyglądam, jak ubiera się zwyczajna nastolatka - taka jak ja :)
Nie chcę pisać tego co pisałam na wcześniejszym blogu, nie będę zamieszczała tutaj tamtych zdjęć. To będzie taka jakby kontynuacja :)
Z góry przepraszam za wszelkie błędy jakie tu być może popełnię, ale muszę się nauczyć pracy na tej stronie. Mam nadzieję, że nie będzie źle, a jakby coś to będę się Was pytać w postach :)
Mam nadzieję, że to co tu zobaczycie się Wam spodoba, polubicie tego bloga jak i mnie - osobę, która o sobie opowiada :)
Korzystając z okazji zapraszam Was na mojego YT : www.youtube.com/karolinag95 , który właśnie temu, że prowadzę bloga zyskał 'popularność' wiem, że niewiadomo jakie liczby to nie są, ale każde wejście cieszy :) Mam nadzieję, że z czasem zmienię również szablon bloga. Ten jest narazie taki roboczy - pierwszy :)
Teraz zmykam, a Was zapraszam jeszcze do oglądania dzisiaj o godzinie 20:00? EMA, na której wystąpi wspomniana wcześniej Honorata Skarbek 'Honey' - transmisję można oglądać na TVP2.
Na dobry początek zdjęcie z mojego niedawnego pobytu nad Morzem - wróciłam 11.05.11 (o tym również możecie poczytać na moim 'starym' blogu

1 komentarz:

  1. Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other websites?
    I have a blog centered on the same topics you discuss and would really like to have you share some stories/information.
    I know my audience would enjoy your work. If you are even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.


    Also visit my blog; Air Max Femme

    OdpowiedzUsuń