poniedziałek, 30 maja 2011

Poniedziałeeeek

Heej :)!
Jak Wam mija poniedziałek ?? Mi bardzo dobrze :) W szkole było znośnie - no... może po pierwszych 4 lekcjach, bo kto normalnie funkcjonuje jeśli wstanie po 5 a o 7 już są lekcje w szkole ?? W każdym razie było pozytywnie :) Pogoda dopisuje - słoneczko, ciepło ...♥!
Wczoraj byłam na spacerku... jeśli wyjście na 4h do sąsiedniego miasta oznacza spacerek to okeej :)
Wczoraj zobaczyłam, że na str. mojej szkoły jest artykuł o Dniu Matki i Ojca w mojej szkole i pisze o moim występie :)) hehe^^
"Karolina G..... zaśpiewała piękną piosenkę "Chcę tu zostać" powodując łzy u niejednej Mamy"
W miejscu gdzie było nazwisko dałam kropeczki, żeby nie było - nie chcę jak narazie ujawniać swojego nazwiska bo niby dlaczego miałabym to robić?
Znalazłam również zdj. z tego występu. Pierwsze jest to które mam przy informacjach o mnie - było zrobione przed występem, a teraz zdj. podczas śpiewania:


Efekt zamkniętych oczu był specjalny :D
Teraz jeszcze kilka zdj. mojego 'outfitu' - nie lubię tak pisać - jeśli ktoś czytał starego bloga to wie, a jeśli nie to już tłumaczę: outfit to dla mnie jakiś strasznie ciekawy zestaw ubrań, a ja poprostu ubieram się tak jak mi pasuje. Teraz zaczęłam się troszkę bardziej interesować modą niż wcześniej, ale uważam, że to wciąż jest za mało, ale bardzo lubię kompletować ubrania i nie zamierzam z tego zrezygnować. Tak więc zdj. mojego dzisiejszego outfitu:



Mam nadzieję, że najgorzej nie wyszłam. Wiem, że modelką nie jestem, ale lubię siebie, swój wygląd itp.(już lubię!)
Mam nadzieję, że notka na coś się przydała :)
Buźka i do następnego razu :)!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz