niedziela, 29 maja 2011

Torebki, torebki ... ♥

Hej :)!
Postanowiłam, że dzisiaj dodam zdjęcia moich torebek, ponieważ są to dodatki, które kocham ;p równie mocno jak szale, szaliczki, kolczyki(wszelkiego rodzaju biżuterię) no i oczywiście butyyy :)
Także dzisiaj zapraszam do oglądania torebek, wkrótce pokażę może swoje kolczyki, bransoletki, łańcuszki, buty itp. Narazie zapraszam do oglądania :) :









Przepraszam za zdj.,które są obrócone, jednak kiedy przeglądałam je na kompie były normalnie ustawione - obrócone. No cóż ... Jak mówiłam jestem 'nowa' na tym blogu i nie umiem się nim jeszcze fantastycznie posługiwać, jednak mam nadzieję, że z czasem się to zmieni. Co do wczorajszego EMA byłam bardzo zadowolona. Tak dużo gwiazd ... :)) Szkoda, że nie mogłam tam być. Co do występu Honoraty - bardzo mi się podobał. Wyjade mi się, że Honey śpiewała na żywo i jeśli tak to wyszło fantastycznie :))
Obok link do jej występu: http://www.youtube.com/watch?v=_G04RZn_WEk
Mam nadzieję, że notka się Wam podobała i zapraszam do komentowania oraz odwiedzania mojego YT: http://www.youtube.com/karolinag95
Jeszcze tylko taka mała informacja. Mianowicie zastanawiam się nad zorganizowaniem jakiegoś konkursu na blogu. Jeszcze zobaczę, pomyślę nad nim.
Paaa:)!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz