piątek, 10 czerwca 2011

Piąteeek :)

Heej :) Witam Was bardzo serdecznie, po krótkiej przerwie jaką sobie zrobiłam w pisaniu bloga. Musiałam się zastanowić czy ma to sens i jak możecie się domyślić odpowiedź brzmiała 'Tak' :)
Pomimo tego, że nie 'istnieję' w internecie zbyt długo już pojawiają się jakieś chamskie komentarze co do mojej osoby, ale dla wszystkich osób, którym pisanie takich rzeczy sprawia przyjemność: Nie obchodzi mnie to co piszecie. Ja staram się akceptować samą siebie. Wiem, że nie jestem idealna, ale nikt z nas nie jest. Najważniejsze jest to, aby próbować walczyć ze swoimi wadami.
No.. to by było na tyle ;p
Teraz przejdę do bardziej ciekawszych rzeczy :)
Mianowicie ... ostatnio (czyt.dzisiaj) stwierdziłam, że fajnie by było mieć tatuaż, jednak moi rodzice się nie zgadzają ... Na tatuaż wykonany henną jeszcze byłabym w stanie ich przekonać, ale na prawdziwy tatuaż już zdecydowanie nie ... :( W każdym razie porobiłam sobie 'projekty' i oto wyniki:
Tatuaż był zrobiony długopisem, a następnie przyklejony taśmą klejącą ;pp (trzeba sobie jakoś radzić) Oglądając zdjęcie możecie stwierdzić, że Honey ma taki sam motyw. Wiem o tym. Przeglądając właśnie jej bloga natknęłam się na taki wzór i pomyślałam, że fajnie byłoby mieć taki tatuaż. Honey ma chyba wokół jakieś kwiaty i napis. Myślałam jeszcze, aby na pięciolinii zrobić np. serce które oznaczałoby moją miłość do muzyki, aczkolwiek narazie nie mam chyba co marzyć ...
Bardzo się cieszę, bo oglądalność moich filmików na YT dochodzi do 400 :):D^^ Jestem niesamowicie szczęśliwa. Teraz zmykam i życzę Wam udanego dnia :) Jutro mam imprezę u koleżanki, ale postaram się napisać, a jeśli nie to w niedzielę, albo w pon., gdyż w niedzielę mamy festyn :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz