wtorek, 14 czerwca 2011

Wakacje :)

Hej :) Dzisiaj z ogromną przyjemnością mogę stwierdzić, że moje wakacje już się rozpoczęły :) Oczywiście do szkoły muszę jeszcze chodzić ... ale to już jest dla mnie w tym momencie przyjemność. Oceny wystawione ... muszę powiedzieć, że jest nawet nieźle :) Szkoda tylko, że już za tydzień opuszczę moją szkołę, jednak ze znajomymi stwierdziliśmy, że będziemy się odwiedzać, spotykać, imprezować :)) Nawiązując do imprez sobotnia zabawa była mega xD
Czułam się wspaniale ... ta atmosfera, ludzie ^^ ten dzień i noc mogłyby trwać wiecznie :)
Dlaczego to co dobre musi się tak szybko kończyć ?? :( Przez ten ostatni rok strasznie się do siebie zbliżyliśmy, a teraz nadchodzi czas pożegnania :(
Będzie strasznie smutno, ale mam nadzieję, że nasza znajomość przetrwa jeszcze bardzo długo. Teraz kilka zdj. mojego wczorajszego outfitu:


W moich strojach chodzi mi głównie oto, abym czuła się wygodnie i zarazem komfortowo. Ubrania dobieram zależnie od nastroju, także wkrótce będziecie mogli zobaczyć mnie w czymś bardziej eleganckim, bo w przyszły
poniedziałek - 20.06. mam zakończenie Gimnazjum i mamy imprezę taką bardziej oficjalną, także zdjęcia również powinny się pojawić :) 
Razem z kolegami szykujemy niespodziankę na koniec roku szkolnego - akademię, która w mojej szkole odbędzie się 21.06. także ... mam nadzieję, że wszystko nam wyjdzie tak jak chcemy :)) 
Teraz zmykam, a Wam życzę miłego dnia i trzymajcie kciuki, żeby w czwartek była ładna pogoda, bo razem z klasą jedziemy na naszą ostatnią wspólną wycieczkę - do Krakowa. 
Pa :* 

1 komentarz:

  1. fantastyczna koszula!lubie taie kolory! obserwujemy ?:> patricia-vintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń