niedziela, 24 lipca 2011

Deszczowa niedziela ??

Wczoraj był spacer, dzisiaj mam nadzieję, że też będzie, ale od samego rana pacer kropi deszcz... mam nadzieję, że spacerek jednak się uda :) Dzisiaj pokażę Wam kilka zdjęć mojego 'luzackiego'? outfitu, czyli takiego, w którym czuję się bardzo wygodnie :)


Moja babcia, która obecnie jest u mnie sprezentowała mi kolczyki. Są one proste ale właśnie to sprawia, że są takie fajne. Nie są jakieś strasznie 'krzykliwe' i spokojnie można je założyć do każdego stroju, jeśli tylko odpowiada nam ich kolor.
Te kolczyki mają fajny pomarańczowy kolor(troszkę dający po oczach) z białymi ciapkami :) Wydaje mi się, że będą one często gościły w moich stylizacjach :))
Teraz właśnie rozpracowuję nową klawiaturę, ponieważ jest ona mała i ma różne skróty, których jeszcze nie opanowałam, ale do końca dnia powinnam dać sobie z nią radę ;p - najważniejsze, że nie słychać jak stukam w przyciski na niej ;D - tak było ze starą klawiaturą i niestety wszyscy mnie cały cZas upominali ... :/ co ja poradzę na to, że lubię ten dźwięk, kiedy słyszę, że coś piszę, hehe xd.
Dziś tylko jedna stylizacja wykonana by me :)

A nazwałam ją "Miejski Park". Wiem, że nie powinno się zaczynać od 'a', ale tak jakoś wyszło ;)
Kończąc tego 'niesamowicie bogatego' pod względem zdjęć i obrazków posta proszę Was abyście cieszyli się z każdej rzeczy, nawet tej najmniejszej :) Nie narzekajmy cały czas na to, jak jesteśmy biedni i poszkodowani przez los... nauczmy się cieszyć tym co mamy, cieszmy się każdym dniem ;)! Przecież to jest najważniejsze!! Na koniec takie zdanie, cytat, który mi zapadł głęboko w pamięci i mam nadzieję, że weźmiecie go sobie do serca, pomyślicie o tym co pisałam i wyciągniecie wnioski.

'Nie czekaj aż burza minie. Naucz się tańczyć w deszczu!'

1 komentarz: