czwartek, 28 lipca 2011

Spacer :)

Wczorajszy poranek pozostawiał wiele do życzenia, ale wraz z upływem czasu robiło się ładniej tak więc wybrałam się z kuzynką na mały spacer :)
Było niesamowicie :) Dziś pogoda jest jeszcze ładniejsza niż wczoraj :D
Od samego rana promienie slońca wpadały do mojego pokoju uświadamiając mnie w przekonaniu, że dziś będzie fantastyczny dzień i dalej mam taką nadzieję. Koło 16 znowu spacer :) Czułam się nieziemsko bawiąc się na Placu Zabaw, odgrywając z kuzynką różne śmieszne scenki ... jakbym miała 5 lat :)
Z wczorajszego wyjścia mam niestety tylko 2 zdjęcia, ale zawsze lepsze to niż nic :)

Właśnie! Wczoraj rano skończyłam czytać książkę "Wystarczy, że jesteś", której zdjęcie pokazywałam Wam we wcześniejszym poście. Według mnie książka jest bardzo fajna, chociaż w niektórych momentach da się przewidzieć co będzie dalej, jednak bardzo ją polecam.
Jeśli miałabym ją ocenić w skali 0-10 dostałaby ona ode mnie 8 punktów.
Ja osobiście nie lubię książek polskich autorów, ale ta książka jest napisana bardzo dobrze, możemy odnaleźć się w sytuacji głównej bohaterki. Dużym plusem jest również to, że bohaterką jest 17-latka, więc mniej więcej moja rówieśniczka, a ja zdecydowanie bardziej wolę książki o osobach w moim wieku.
Do następnego razu :)!!


4 komentarze:

  1. Też uwielbiam się bawić na placu zabaw, to przywołuje wspomninia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjecia
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, a książkę może przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahah taak...Plac zabaw <3


    {sorry, że dopiero teraz odpisuje na twój komentarz, ale dopiero złapałam chwilkę wolną) ; *
    Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać mojego bloga częściej ;*

    OdpowiedzUsuń