czwartek, 18 sierpnia 2011

Gorące popołudnie .. :)

Pogoda u mnie cały czas jest wspaniała.. :) temperatury powyżej 25 stopni, słoneczko ... nie dochodzi do mnie myśl, że za 2 tyg. szkoła. Dziś byłam na spotkaniu mojej przyszłej klasy - kolejnym .. :) Nie mogłam przegapić okazji i zrobiłam do Was kilka zdjęć mojego outfitu :) Są one w zdecydowanie lepszej jakości niż dotychczasowe zdjęcia na moim blogu, bo akurat te robiłam aparatem, a nie tak jak zazwyczaj telefonem :) Chyba zamienię telefon na aparat, ale nie zawsze mam go ze sobą - aparat, także będzie różnie :)





koszulka - USA - prezent :)
kamizelka - DIY
spodenki - miejski sklepik
sandałki - Boot Square
torebka - bazarek
zegarek - allegro - prezent :)

Jak możecie zauważyć nie jest to jakiś strasznie drogi zestaw, a według mnie wszystko fajnie do siebie pasuje - taki zestaw na ciepłe, letnie dni :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz