niedziela, 14 sierpnia 2011

Rymanów Zdrój

Moja rodzina zdecydowanie polubiła wieeeelkie wycieczki - czyt.9 osób lub więcej i już drugą niedzielę z rzędu wybraliśmy się na taką właśnie wycieczkę. Dzisiejszym celem był Rymanów Zdrój :D Mała, spokojna miejscowość... bardzo ładna, ale przez kilka dni nie byłoby co tam robić. Niedawno wróciłam i jestem padnięta, tak więc niedługo może się okazać, że zasnę ;p Odnośnie Nocy spadających gwiazd: Nie wiem jak było u Was, ale u mnie niebo było zachmurzone i nie było nic widać ... :/ ale zobaczyłam jedną spadającą gwiaze koło godziny 22 i najważniejsze życzenie pomyślałam :D Ogólnie sierpień jest miesiącem spadających gwiazd... także nie wszystko jeszcze stracone :)
Dziś kilka zdjęć z naszej wycieczki oraz dwa zdjęcia outfitu z mojego ostatniego wyjścia.








top - niestety nie znam marki, z USA
sweterek - Dinadaier - bazarek
jeansy - Just F - bazarek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz