wtorek, 16 sierpnia 2011

Seventeen Magazine

Witam Was bardzo gorąco, chociaż u mnie cały czas pada ... ale najważniejsze jest pozytywne nastawienie :) Dzisiaj miałam mieć ognisko, ale skoro jest taka pogoda to nie wiem czy coś z tego wyjdzie ...:( zobaczymy....
Piszę do Was z pytaniem, mianowicie: Czy w Polsce można gdzieś kupić Seventeen Magazine, który jest wydawany w USA ?? Bardzo chciałabym go mieć, a niestety nigdzie nie mogę znaleźć. Wiem, że jest na ebay'u, ale cena 30 zł za jedną gazetę+koszty przesyłki troszkę mnie przeraża, więc wolałabym kupić gazetę w jakimś sklepiku, kiosku ... Albo może znacie jakieś inne gazety w języku angielskim, takie młodzieżowe, dla nastolatków ?? Jeśli tak, to będę baaardzo wdzięczna jak mi o tym napiszecie :) Poniżej zdjęcie gazety, tak jakbyście chcieli zobaczyć :)


Jeśli będę miała ognisko to postaram się zrobić jakieś zdjęcia, ale nie wiem co z tego wyjdzie ... tak więc dziś tylko jeden outfit, wykonany by me ;p


Nazywa się 'Deszczowy dzień', wiem, że zapomniałam dodać parasola, aczkolwiek nie jest to jakiś straszny błąd. Powiem Wam, że właśnie powoli zaczyna wychodzić słońce :D Nie będę się cieszyć, bo zapeszę, ale mam nadzieję, że zrobi się ładnie, bo już wczoraj byłam pozbierać z koleżanką gałęzie na ognicho :D
Życzę Wam udanego, słonecznego dnia :)
Jeśli macie ochotę zapraszam Was na mojego YouTuba: Klik :) 


3 komentarze: