wtorek, 2 sierpnia 2011

Suprise !

Wczorajszy poranek był strasznie ponury, południe zresztą też ... dopiero koło godziny 15! zawitało słońce!! WOHOOO!:) Było fantastycznie :D Temperatura powyżej 20stopni :) Mam nadzieję, że dziś też tak będzie, bo narazie nie zapowiada się najlepiej ...
W każdym bądź razie... byłam wczoraj na Orliku :), ale wcześniej porobiłam kilka zdjęć 'naszego'balkonowego ogródka' :D i bawiłam się kwiatkiem, co również uwieczniłam na zdjęciach, ponieważ motyw kwiatowy jest bardzo modny i romantyczny :)






o.O! Wychodzi słońceeee! :D Mam nadzieję, że pogoda się uda i wkońcu zamieszczę jakieś zdjęcia outfitów :) Wczoraj niestety nie miałam telefonu przy sobie, ani aparatu, żeby zrobić zdjęcia, także dziś, albo jutro postaram się jakieś zrobić :)
Wczoraj znalazłam swoją mp4, więc zmykam zgrywać piosenki :)
Trzymajcie się!

1 komentarz:

  1. thank you for the comment darling.i am following your blog.it's very cute.follow back and we can keep in touch :)

    OdpowiedzUsuń