sobota, 15 października 2011

:)

Dziś ponieważ pogoda jest u mnie straszna i nie dało się wyjść z domu outfitów niestety nie będzie, ale zaprezentuję Wam kolejną część postów pt. 'Co warto mieć w swojej kosmetyczce?'
Dalsza część kosmetyków od firmy QUIZ Cosmetics.



Jak się możecie domyślic dziś napiszę Wam o lakierach do paznokci i o różu ;)
Tak więc zacznę może od lakierów. Kolory, które dostałam strasznie mi się podobają. Właśnie chciałam sobie kupić czerwony lakier, a tu akurat taki dostałam :) Drugi lakier ma łososiowy kolor i jest taki bardziej perłowy, natomiast czerwony jest matowy, co mi bardzo odpowiada. Lakiery nakłada się napłytkę paznokcia bardzo fajnie, aby uzyskać właściwy kolor wystarczy 1 lub 2 warstwy lakieru, także mamy już kolejny plus :) Lakier utrzymuje się na paznokciach przez 3-4 dni, dopiero później możemy zobaczyć małe odpryśnięcia, więc za cenę jaką za niego płacimy(ok.3-4 zł) jest baaardzo dobry. Lakieru jest bardzo dużo w opakowaniu i jest szeroka gama kolorów do wyboru, także na te lakiery można wydac całe swoje kieszonkowe  ;p

Teraz może troszkę o różu :) Wcześniej nie używałam 'tego typu' kosmetyków, czyt.różów, ale jak najbardziej się do nich przekonałam :) Możemy za pomocą różu podkreślić swoją urodę wyglądając przy tym bardzo dziewczęco, kobieco.
Róż, który dostałam od QUIZ jest bardzo fajny, ponieważ ma odcień brązu, a takiego różu również jeszcze nie miałam, także QUIZ uzupełnił moją kosmetyczkę w rzeczy, które były mi potrzebne, a nic nie ustalaliśmy co dostanę. Ale odnośnie różu.. bardzo długo utrzymuje się na policzkach, co jest zdecydowanym plusem. Jest go dużo w opakowaniu, opakowanie jest dobrze zabezpieczone, nie otworzy się w niespodziewanym momencie, więc nie będzie bałaganu w kosmetyczce lub torebce :) Jak więc możecie się domyślić róż był również trafionym kosmetykiem, który mi się przydaje :)

Wkrótce postaram się dodać jakiś outfit, jednak zależy to troszkę od pogody.. zobaczymy .. niedługo będziecie również mogli zobaczyć moją recenzję podkładu i cieni do powiek również od QUIZ, a Was zapraszam na ich stronę internetową, gdzie możecie zobaczyć i kupić wiele innych kosmetyków. Wystarczy kliknąć w obrazek z logo QUIZ, który znajduje się wyżej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz