czwartek, 13 października 2011

Kosmetyki

Hej :) Ostatnio pokazywałam Wam kosmetyki, które dostałam od Firmy QUIZ Cosmetics i dziś chciałabym Wam powiedzieć troszkę o błyszczykach, które dostałam :)


Po pierwsze możecie zobaczyć jakie paznokcie sobie 'zrobiłam' - wiem, że nie są idealne, ale najgorzej jeż nie jest. Po drugie przepraszam za 'wspaniałe' tło, ale taką mam podkładkę. W każdym bądź razie przejdę do pisania o kosmetykach :)

Ostatnio nie używałam błyszczyków, bo uważałam, że straaasznie świecą się po nich usta i wogóle, ale zaraz jak tylko otworzyłam paczkę i zobaczyłam te oto cuda od razu zaczęłam je testować. Po kilku dniach mogę stwierdzić, że są rewelacyjne :)
Nie dość, że nie sklejają ust to jeszcze mają ładny, lekki, naturalny kolor :)
Opakowania mogą się wydawać małe, ale są one maksymalnie wypełnione.
Cena też jest niesamowicie atrakcyjna, ponieważ za taką przyjemność płacimy około 5-7 zł. Usta wydają się pełniejsze, bardzo naturalne, ale zarazem niesamowicie kobiece, bez zbędnego nadmiaru. Kolorystycznie pasują do wszystkiego, możemy je wszędzie ze sobą zabrać. Nawet włożyć do kieszeni i nie zajmą dużo miejsca, a zawsze warto mieć błyszczyk ze sobą.
Jeśli szukacie właśnie czegoś do pielęgnacji ust to taki błyszczyk z pewnością się sprawdzi :)
Strona, na której możecie znaleźć te błyszczyki i wiele innych rzeczy to:

Już niedługo postaram się zamieścić dla Was jakiś outfit, ale jak narazie pogoda jest beznadziejna tak więc nie ma możliwości zrobić zdjęć.
Niedługo również będę chciała Wam napisać o lakierach do paznokci, które dostałam i o różu, a jeszcze później będziecie mogli przeczytać o cieniach i podkładzie :)








1 komentarz: