środa, 5 października 2011

Outfit

Dzisiaj obiecany outfit :) Niestety zdjęcia są jakie są, bo niestety sama byłam swoim fotografem. Nikogo nie było w domu, tak więc efekty nie są powalające, ale myślę, że tragicznie też nie jest. Chciałam pokazać Wam mój nowy nabytek, który pokazywałam wczoraj, połączony z klasycznym białym topem na ramiączkach. Żeby zestaw nie był za bardzo elegancki założyłam do niego moje ukochane tramposzki i oczywiście nie obyłoby się bez torebki. Jako, że byłam w szkole torebka jest większa, w troszkę sportowym stylu, można nosić ją na długim pasku lub na krótkich uszach. W takim razie nie będę przeciągać, zobaczcie sami :)








sweterek - bazarek
top - prezent z USA
spodnie - prywatny sklep
trampki - sklep z butami :D
torba - Cropp
lakier do paznokci - Quiz

Coś czuję, że już niedługo ukażą się stylizacje z kurtką, bo robi się coraz zimniej i sweterek nie wystarcza. Jeszcze tylko chciałam Wam napisać, że czerwony lakier, który możecie zobaczyć wyżej jest genialny! Wszystko mi w nim odpowiada:kolor, pędzelek na nakładnania, to że dosyć długo się utrzymuje(patrząc po poprzednich lakierach). Niedługo powinna ukazać się recenzja. Zadowolona jestem również z błyszczyków, bo testowałam je wczoraj i dziś, ale zrobię o kosmetykach osobnego posta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz