poniedziałek, 28 listopada 2011

Come back ;D

Heeej kochane :):*
Przepraszam, że przez jakiś czas nie było postów na blogu, ale większość wolnego czasu niestety poświęcam nauce, ale już niedługo święta, wcześniej Mikołajki, także mam nadzieję, że nadrobię zaległości i przynajmniej co jakiś czas będę chciała zamieszczać posty ;) Ostatnio pisałam, że chcę zacząć ubierać się bardziej dziewczęco, kobieco .. już czuję a przede wszystkim widzę małe zmiany, mam nadzieję, że to jednak dopiero początek ;) wszystko zależy ode mnie, więc muszę się postarać :)) Mam nadzieję, że w zdjeciach, które będę zamieszczać zobaczycie te zmiany ;)
Dziś mam dla Was tylko jedno zdjęcie, zrobione jakiś czas temu po rozpoczęciu mojej 'przemiany' xD <haha> ale to brzmi, ale chciałabym nie tylko zmienić swój styl ubierania, ale również trochę siebie :) zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Tak więc dziś to zdjęcie :)





Na koniec kilka jesiennych zdjęć, żeby przypomnieć sobie jak było jeszcze 2-3 tygodnie temu :) Zdjęcia zrobione przez moją siostrę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz