wtorek, 8 listopada 2011

Jesienna sesja

Przez ostatnie dni pogoda nas rozpieszcza, przynajmniej moje miasto tak więc w niedzielne popołudnie wybrałam się na małą sesję zdjęciową razem z moją siostrą i młodszą kuzynką :) Dlatego dziś pokażę Wam kilka zdjęć z tego wyjścia do lasu. Swoją drogą .. było strasznie dużo osób i o dziwo wszyscy robili zdjęcia .. :)










kurtki - prywatny sklep
szalik - bazarek
jeansy - prywatny sklep
top - F&F
trampki - bazarek

Niektóre zdjęcia są według mnie śmieszne, mam na nich dziwne miny i coraz częściej zastanawiam się czy nie stworzyć albumu z moimi 'dziwnymi', 'śmiesznymi' zdjęciami. Fajnieby było za kilka miesięcy lub lat otworzyć taki album i sobie powspominać :) Niedługo pewnie znowu wybiorę się na jakieś zdjęcia także czekajcie na relację :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz