wtorek, 29 listopada 2011

Something new.

Właśnie popijam ciepłą herbatkę i przegryzam ją płatkami czekoladowymi ;) <to tak jakbyście chciały wiedzieć co aktualnie robię ;p> ale tak na poważnie to chciałam Wam dziś pokazać fajny podkoszulek, na ktróry natknęłam się ostatnio w New Yorkerze i troszkę kolorowej, gazetkowej biżuterii jaka wpadła w moje ręce ;) 




 Na zdjęciu z biżuterii możecie zobaczyć gumowe bransoletki. Osobiście nie wiem czy będę je zakładać, ale nawet jeśli nie to będą z pewnością fajną zabawką dla mnie albo dla mojego kuzyna :D możecie również zobaczyć kolczyki 'trampki', które moim zdaniem bardzo pasują do mojego stylu. Są takie fajne, młodzieżowe, a ja lubię zakładać jeansy i trampeczki, a do tego t-shirt i sweterek. Taki zestaw na luźniejsze dni :)

Na drugim zdjęciu owy podkoszulek z New Yorkera. Jest on troszkę większy, ponieważ mam teraz manię na większe bluzy, koszulki .. ;) Na dole ma ściągacz, który dodaje bluzce uroku i nadaje jej fajny kształt kiedy mamy ją na sobie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz