wtorek, 6 grudnia 2011

Coraz bliżej święta .. :)

Dziś Mikołajki ;D Pewnie wiele z Was dostało prezenty i tak jak ja już nie może doczekać się świąt, a po świętach czas wyprzedaży :D więc już teraz myślę co będzie moim wyprzedażowym must have :) ale wracając do tematu świąt :) ostatnio będąc w Krakowie na zakupach gdy tylko weszłam do Galerii zobaczyłam wieeelką choinkę sięgającą do sufitu - coś niesamowitego ;) zrobiło się tak miło i świątecznie :)
Dziś mam dla Was zdjęcia mojego outfitu z Krakowa. Jest bardzo wygodny, a o to chodziło, bo przez 1,5 h jazdy nie chciałam się męczyć :)



pikowana kurtka - bazarek
spodnie - prywatny sklep
kozaczki - prywatny sklep
torebka - bazarek
szalik - własność mamy ;D

Skoro już pisałam o Mikołajkach to pokażę Wam bransoletkę, którą dostałam :)



No i na końcu szalik, o którym Wam pisałam również w dzisiejszym poście, wyciągnięty z szafy mojej mamy(ona już w nim nie chodzi), a według mnie jest idealny na zimowe dni i nie tylko. Można się nim owinąć i jest naprawdę cieplutko ;)




Takim cieplutkim akcentem kończę tego posta i do następnego razu ;):* mam nadzieję, że ktoś czyta te moje posty ;p Byłoby mi bardzo miło ;)





1 komentarz: