niedziela, 11 grudnia 2011

Duuże zmiany

Hej kochane :) bardzo się cieszę, że ciągle ktoś tu zagląda :)) czytam wszystkie Wasze komentarze, ale niestety coś mi się popsuło (nie wiem co) i niestety nie mogę dodawać komentarzy z mojego konta ..:/ dlatego teraz chciałam odpowiedzieć na jedno z pytań - zdjęcia jak również miejsce mojego zamieszkania to nie Białystok, to zupełnie inna część Polski. Może kiedyś wyjawię Wam ten mój mały sekret ;p
Ostatnio w moim życiu dużo się dzieje ;) oczywiście są to pozytywne rzeczy ;D Poszłam ostatnio na Przegląd Talentów Muzycznych w mojej szkole i dostałam się do szkolnego zespołu :D!! Jestem strasznie szczęśliwa :) Jakby tego było mało w ostatniej gazetce szkolnej było napisane o tym właśnie wydarzeniu, było napisane o mnie i było moje zdjęcie ^^ - jak tylko będę miała zdjęcia zamieszczę je na blogu ;)
Coraz częściej myślę również o założeniu jakiegoś fanpagu na fb, ale narazie poczekam troszkę, ponieważ mój blog  nie ma jakiś powalających statystyk ;p więc może za jakiś czas :) Aczkolwiek cieszę się z tego co mam :)), z tego, że jesteście Wy - osoby, które tu zaglądacie, czytacie to co piszę, komentujecie ...
Dziękuję :):**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz