poniedziałek, 12 grudnia 2011

Świąteczne przygotowania

Nadchodzą święta, a co za tym idzie czas ubierania choinki, przystrajania naszych domów, mieszkań świątecznymi ozdobami ;) Dziś chciałabym Wam pokazać ozdoby, które będą zdobić moją choinkę oraz cały dom ;)




Choinka jest cała w aniołkach, które mają przeróżne atrybuty, np. mikrofon, kwiaty, książkę, serduszko, torbę listonosza, gitarę, flet, drabinę, grabie .. ;)
Na dużej choince, która stoi w salonie są tylko aniołki i łańcuchy no i oczywiście duużo lampek :) ale bombek nie ma ;p natomiast na choince w moim pokoju i mojej siostry bombki są :))
Choineczki z makaronu są porozstawiane po całym domu. Takie małe 'prezenciki' w postaci choinek i aniołków dostali znajomi, rodzina, a nawet były ozdobą do naszych klas. Jeśli kogoś natchnęłam tymi zdjęciami i ma ochotę się tak pobawić to bardzo polecam. Może zajmuje to trochę czasu, ale dla efektu naprawdę warto ;)
Co do ostatniego posta, w którym pisałam o Przeglądzie Talentów Muzycznych ;) - zdobyłam jedno zdjęcie .. ale i tak jestem z siebie dumna ;p


Mam trochę dziwny wyraz twarzy .. ale przynajmniej widać, że śpiewam ;p Paznokcie specjalnie pomalowałam na żółty kolor, a jeden paznokieć był czerwony. Opętała mnie moda na takie malowanie paznokci jednak na codzień zostanę chyba przy bezbarwnym lakierze ;p 


3 komentarze:

  1. Fajny blog. ciekawe posty :)
    Wpadnij tez do mnie www.chabrowehafty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ja takich ozdób choinkowych nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. @blog jeśli ozdoby się podobają to może w przyszłym roku zrobię przed świętami konkurs, gzie będzie można coś wygrać do przystrojenia domu i choinki ;D

    OdpowiedzUsuń