wtorek, 31 stycznia 2012

Couple pictures :)

Hej :) wiem, że dawno mnie nie było, ale niestety nie mogłam ... w każdym badź razie dziś mam dla Was kilka zdjęć z cyklu 'domowe fotki robione z nudów ;pp '. Na zewnątrz jest straaasznie zimno ... :/ i niestety pogoda nie pozwala na robienie wspaniałych zdjęć, więc narazie będę Was raczyła zdjęciami z domu. Na dzisiejszych zdjęciach nie widać mojego stroju, ale nie ma szału ;p mam na sobie ciepłe spodnie, swetr oversize, który wzięłam z szafy mojej mamy, wygodne pantofle i cały czas próbuję się rozgrzać. Kiedy wychodziłam dziś z domu było ok. -20 st. więc ciepło nie było, a w ciągu dnia temperatura zbytnio się nie podniosła .. :/




Mam nadzieję, że pogoda wreszcie się poprawi, poświeci nam trochę słońce, temperatura będzie trochę bardziej znośna .. :) Jeśli macie ferie to miłych ferii, a jeśli nie to wytrwałości w oczekiwaniu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz