sobota, 4 lutego 2012

4.02.2012

Dzisiaj kilka ciuszków, które ostatnio trafiły w moje łapki i z pewnością wkrótce ukażą się w outfitach ;) Zakochałam się w nich i mam nadzieję, że Wam również się spodobają :)






Niestety bierze mnie jakieś choróbsko... ale nie dam się ;p w sumie jeśli bym się rozchorowała siedziałabym w domu i miała więcej czasu na blogowanie, ale jeszcze tylko tydzień, a później 2 tygodnie ferii ;D^^ oj.. będzie się działo ;)
Teraz postanawiam, że jeśli mój blog będzie miał 5 000 odwiedzin to zrobię dla Was konkurs :) piszę to na blogu, żeby wszyscy wiedzieli, a jeśli wzrośnie liczba obserwujących ponad 50 to również zrobię jakiś konkurs ;pp to takie moje małe postanowienie i zarazem obietnica dla Was :))
Poźniej może wybiorę się na jakieś zakupy, oczywiście jeśli nie będzie straasznie zimno ... :) i oczywiście jeśli coś kupię to zdam Wam relację :)

1 komentarz: