poniedziałek, 20 lutego 2012

czas na zakupy :)

Wiosna, wiosna ... :) Moja ulubiona pora roku coraz bliżej ;) Śnieg topnieje, pojawia się słońce.. to najlepszy czas na zakupy. Trzeba troszkę odświeżyć swoją garderobę, dokupić kilka rzeczy. Na zakupy zawsze jest pora ale wiosennych zakupów nigdy dość ;p Można wygrzebać rzeczy, których już nie nosimy, sprzedać je a za zarobione pieniądze kupić coś nowego ;) Ja oprócz kupowania ubrań strasznie lubię biżuterię pod różną postacią, szale, chusty.. mam pełno takich rzeczy ale gdy widzę coś niesamowitego nie mogę się powstrzymać ;p Dziś chcę Wam pokazać kilka ciekawych rzeczy, w które warto się zaopatrzyć :) Wszystkie pochodzą z tej strony: ILOKO


cena: 25,83 zł

cena: 9,95 zł

cena: 24,90 zł

cena: 11,90 zł

cena: 35,90 zł

cena: 18,90 zł

cena: 8,90 zł

cena: 8,90 zł

cena: 9,90 zł

cena: 8,90 zł

Ta fantastyczna biżuteria, te dodatki to tylko malutka cząstka tego wszystkiego co jest na stronie internetowej tego sklepu KLIK 
Wiele innych, wspaniałych rzeczy i jeśli chcecie zobaczyć zapraszam :) Może akurat coś się Wam spodoba i stwierdzicie, że coś takiego musicie mieć w swojej kolekcji ;p Pod zdjęciami zamieściłam ceny tych rzeczy, ponieważ ja osobiście lubię jak patrząc na różne rzeczy mam pokazaną ich cenę, dlatego robię to dla Was, chcę Wam to trochę ułatwić :) Ceny jak możecie zobaczyć, moim zdaniem są bardzo dobre :) tak więc wiecie co robić ;p :)

2 komentarze: