niedziela, 5 lutego 2012

new in

Dzisiaj udało mi się wyskoczyć na małe zakupy ;D jak dobrze wreszcie gdzieś się ruszyć i nie siedzieć cały czas w domu. Zaopatrzyłam się narazie tylko w jeansy i podkład, ale w razie gdyby mi czegoś zabrakło po szkole mogę wstąpić do sklepu i wybrać to co jest mi potrzebne, ponieważ praktycznie po drugiej stronie mojej szkoły jest Cropp, Reserved i Natura więc jakbym się uparła to i na długiej przerwie mogę tam podskoczyć :)







spodnie - reserved
podkład - Maybelline - Natura

Podkład z Maybelline jest podobno bardzo dobry, tak przynajmniej oceniają go moje koleżanki, które właśnie jego używają. Zobaczymy.. ;) napewno napiszę Wam coś o nim. Na końcu moje dwa zdjęcia, które zrobiłam z powodu nudy ;p Jeśli możecie napiszcie mi proszę czy mój make-up jest bardzo widoczny. Dla ciekawskich na moją twarz dałam: podkład, kredkę do oczu, eye-liner, dwie maskary, róż, błyszczyk, cień w kredce ...
Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz