poniedziałek, 30 kwietnia 2012

magazines

Hej :) u mnie pogoda wciąż fantastyczna chociaż już w pewnych momentach mam dość tego słońca, wysokiej temperatury .. ale lepsze to niż deszcz, zdecydowanie :) My Polacy, jako naród mamy w sobie cos takiego, że uwielbiamy narzekać .. na wszystko .. dlatego postaram się przełamać ten stereotyp :) Powinniśmy się cieszyć z tego co jest. Zawsze przecież może być gorzej :)
Dziś z samego rana wybrałam się do sklepu po JOY'a a następnie do biblioteki po książkę, którą od jakiegoś czasu chciałam przeczytać :) Cały dzień spędziłam na czytaniu ksiażki, przeglądaniu różnych magazynów.. ;) innymi słowy chill out na całej linii ;p




Ostatnio cały czas chcę coś zmieniać w swoim życiu.. wyglądzie.. już poczyniłam pewne kroki w związku z tym :) Pierwszym takim małym kroczkiem była mała zmiana fryzury :) zawsze uważałam, że nie muszę nic robić z moimi włosami, podobał mi się ich kolor, to że były długie, ale ostatnio mi się to znudziło. Nie można cały czas tak samo wyglądać i zaszła mała zmiana a mianowicie zrobiłam sobie jaśniejsze końcówki włosów, tak zwane ombra hair tylko na znacznie mniejszej ilości włosów ;p efekt bardzo mi się podoba, a cała ta zabawa wyszła tak spontanicznie :) Nie chcę już wszystkiego planować, co ma być niech będzie ;) Teraz chcę zmienić coś w moim pokoju.. jeszcze nie wiem co, ale chcę, żeby on był naprawdę mój, urządzony w moim stylu .. nie musi być tu jakiegoś wielkiego przemeblowania, wystarczy kilka charakterystycznych elementów. Zdałam sobie również sprawę z tego, że ten blog to taki mój mały pamiętnik, gdzie zapisuję swoje myśli, pokazuję Wam co u mnie, jak się ubieram... wiem, że napewno tego nie zostawię, będę chciała poświęcić na niego jeszcze więcej czasu.. mam plan, ale narazie powolutku, bez zbędnego pisania o nim będę się starała go zrealizować :) Zobaczymy co z tego wyjdzie ;p Na koniec próbka tego jak wyglądają teraz moje włosy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz