czwartek, 14 czerwca 2012

14.06.2012

Hej :)! Dziś mam dla Was krótki post.. mam dużo nauki.. dodatkowo brzydka pogoda mnie do wszystkiego zniechęca.. Mam nadzieję, że niedługo to się zmieni. Wkrótce napiszę więcej, mam nadzieję, że będziecie mogli zobaczyć mój outfit.. a na dziś zostawiam Was z jednym zdjęciem.. Kiedy słucham muzyki mogę się zrelaksować .. :)

ENGLISH VERSION:

Hey everyone! Today will be really short post for You because I've got a lot things to learn.. the weather outside is bad.. it's raining all the time... I hope that it'll change soon :) I'll write you sometnig more soon and maybe you'll see my outfit's photos.. :) I wanna show you today one picture.. When I'm listenig music I can relax and just calm down .. :)

2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcie:D Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna fota ;)ładny kolorek na paznokciach ;) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń