wtorek, 5 czerwca 2012

my life in photos

Dziś zaczynam nową 'serię' na tym blogu.. co jakiś czas będę tu wstawiać kilka zdjęć, to będzie taka relacja jak spędzałam ostatnio czas :) Niedługo wrzucę Wam również zdjęcia z Litwy :) Już mam je gotowe, ściągnięte na komputer i czekają tylko na publikację :))









Na tych zdjęciach możecie zobaczyć cząstkę mojego pokoju(może kiedyś pokażę Wam więcej), zobaczyć to czym teraz w większości się zajmuję, czyli naukę, której jest ostatnio coraz więcej, zapachy bez których nie mogę wyjść z domu, zazwyczaj mam przy sobie ten z AVONu, ale o tym napiszę kiedyś osobnego posta.. :) Jeszcze jedno.. lusterko nie jest brudne! tylko odbija się w nim światło, a właściwie lampa błyskowa z aparatu ;p to tak żeby nie było, bo lusterko było ostatnio czyszczone ;p Sprawiłam sobie nowy telefon, a właściwie to sprawili mi go rodzice i sprawuje się bardzo dobrze, fajnie wygląda, moim zdaniem troszkę przypomina Black Berry, ale to taka moja osobista opinia.. ;p i to tyle praktycznie na dziś :)
Obiecuję, że niedługo kolejne zdjecia :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz