środa, 18 lipca 2012

new sweaters

Zdałam sobie sprawę z tego, że w mojej szafie przydałyby mi się nowe sweterki..ostatnio szukam swetrów bardziej oversize'owych, które pasują zarówno do długich spodni jak i do krótkich spodenek. Wybrałam się więc do sh i kupiłam 2 bardzo fajne sweterki, które są wprost idealne na chłodniejsze dni, a narazie jest ich dużo..
W sh możemy znaleźć dużo fajnych i oryginalnych ubrań i czasem w dużo niższej cenie niż w popularnych sieciówkach.
Niedługo powinny ukazać się stylizacje z tymi właśnie nowościami :)

I realised that I should buy some new sweaters.. I was searching for oversize sweaters which are good to trousers and shorts. I was at second-hand and I bought 2 amazing sweaters which are perfect for days like todays..when there's cold outside.. and now there's a lot of that days..
In sh we can find a lot of cool and original clothes and they're cheaper than clothes in popular shops.
Soon I'll show you my outfits with that new things :)




grey sweater - Marks&Spencer
beige sweater - Forever 21

5 komentarzy:

  1. śliczne sweterki <3
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten drugi. Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się w nim zakochałam ;p dlatego stwierdziłam, że musi być mój :D

      Usuń
  3. nice items!

    http://mesmemosphotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm following you now! I hope you'll do the same. http://nadinesandersfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń