piątek, 17 sierpnia 2012

chillin at home :)

Czasem są takie dni, że mam ochotę zaszyć się gdzieś w pokoju, ponadrabiać zaległości gazetowe, zrobić coś dla siebie.. dziś chyba jest taki dzień :)
W dodatku przeglądając jeden z magazynów zauważyłam zdj. Edyty Górniak w żółtych, neonowych ray banach. Jakież było moje zdziwnienie, gdy stwierdziłam, że mam takie same tylko bez napisu ;p Praktycznie wogóle ich nie noszę próbuję się ich pozbyć ;p Może je sprzedam..Ja jednak zostanę przy klasycznych, czarnych z fioletowymi elementami :)

Sometimes there are that days, when I wanna stay somewhere at my room and just read a lot of newspapers and magazines, do something for me.. today is that day - I guess :) In addition when I was looking on such magazin I saw that Edyta Górniak with yellow ray ban sunglasses. I was suprised when I realised that I've got the same but without sign 'ray ban' ;p I don't wear them and I try to do something with them. Maybe I'll sell them .. In my type there are classic ray ban with black and purple elements :)









sweater - my grandmum's
tights - no name shop

Mam na sobie ażurowy sweterek i czarne, wzorzyste rajstopy. Jak dla mnie jest to idealne połączenie na dni spędzone w domu. Tym bardziej, że ostatnio pogoda nie była fantastyczna, a taki zestaw sprawdza się bardzo dobrze. Takie sweterki można teraz znaleźć wszędzie, na wielu blogach ale ja je uwielbiam i nie przestanę ich nosić :)

I'm wearing openwork sweater and black tihgts. It's perfect outfit for me, when I'm at home. In addition the weather outside lately wasn't good. That sweaters you csn see everywhere now, on a lot of blogs but I love them and I won't stop wearing them :) 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. upilam tego flesza akurat wczoraj :D
    A co do żółtych okularów, to nie każdemu pasują, a ona niech sobie je nosi i tak jej nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. funny pics :) Your blog is soo cute, I like it!Would you like to follow each other? :) I follow you now :)
      http://coldinvitation.blogspot.com

      Usuń
  3. love the sunglasses! followed you, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ja z koleji sporo pożyczam od mamy :)

    OdpowiedzUsuń