środa, 15 sierpnia 2012

nail repair

Jak już wspominałam jakiś czas temu posty z recenzjami kosmetycznymi, przepisami kulinarnymi(jeśli takie się tu pojawią) będą pisane tylko w języku polskim, także dziś nadszedł ten dzień. 



Przedstawiam Wam odżywkę do paznokci z Delia Cosmetics. Miałam możliwość używania jej już od około miesiąca i dziś spokojnie mogę Wam troszkę o niej napisać :)
Zacznę od tego, że jest jej całkiem dużo.. pisze, że 10 ml więc sporo. Dodatkowym plusem jest to, że jest bardziej wodnista niż zwykły lakier do paznokci, więc starcza na jeszcze dłużej i nie tworzy brzydkiej, grubej warstwy na paznokciach.
Jest to odżywka mojej siostry, ale ja też jej używam, więc przez miesiąc malowałyśmy nią bardzo często paznokcie, a jej prawie nic nie ubyło ;p 
Była kupiona za 4 zł więc cena jest rewelacyjna. 
Kolejnym dodatkowym punktem jest sylikonowy pędzelek. Bardzo fajnie wygląda i dobrze rozprowadza odżywkę.
Preparat rzeczywiście utwardza paznokcie, tak jak jest napisane, ale efekt mija po 3-4 dniach, wraz z odpryskiwaniem odżywki.
Podczas nakładania odżywka jest bezbarwna, jednak później po 3-4 dniach zaczyna troszkę zmieniać swoją barwę.
Oceniając ten produkt w skali 0-10 daję mu 7 pkt :)

Teraz zmykam rozgrzewać się przy ciepłej herbatce i ulubionych piosenkach, ponieważ na dworze wciąż jest baardzo zimno,bo ok. 15st. :( Już czeka na mnie mikrofon i kamerka więc może będzie jakiś video chat.. kto wie .. :)
Jeszcze przy okazji chciałam Wam polecić stronę, gdzie możecie prowadzić rozmowy wideo z ludźmi zza granicy i z Polski :)

RÓŻNE KRAJE

POLSKA

1 komentarz:

  1. podoba mi się Twój blog :) i też się cieszę, że jesteś z Tarnowa ;)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń