sobota, 18 sierpnia 2012

something another

Jakiś czas temu pokazywałam Wam tutaj zdjęcia, które miały zarówno mnie jak i Was zainspirować, a dziś chcę żebyście zobaczyli zdjęcia, jakie zrobiłam ostatnio wieczorem.. może ktoś powie, że są one głupie..ale one są inne. Nie widać na nich mojej twarzy, tylko to co mnie otacza.. takich zdjęć jeszcze tu nie było więc.. trzeba robić nowe rzeczy, których nigdy wcześniej nie robiliśmy :)

Someday you could see here pict which had to inspire me and you. Today I wanna that you could see pict which I made lately.. in the evening. Maybe someone will tell me that they're stupid, ugly.. but they are another. You can't see here my face, you can see that what's outside.. I didn't show you that pict in that style here so.. just enjoy it :)








2 komentarze:

  1. świetny blog ;)


    www.pavline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    obserwuje.

    zapraszam http://www.glossy-star.blogspot.com/
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń