środa, 6 marca 2013

finally

Wreszcie mogę do Was napisać :) Nawet nie wyobrażacie sobie tego jak bardzo się cieszę. Wcześniej kiedy tylko napisałam posta i chciałam dodać zdjęcia nie otwierało się okienko.. :/ Ale jestem :) Ostatnio w moim życiu działo się pełno nowych rzeczy,ale o nich może innym razem ;d Dzisiaj będziecie mogły zobaczyć zdjęcia, które chciałam dodać już dawno, dawno temu. Bez zbędnego rozpisywania się.. miłego oglądania :) ;*








Teraz mam bardzo dobry moment w moim życiu..wszystko się układa, dalej spełniam swoje marzenia, robię to co chcę i lubię robić. Wkrótce wyjawię Wam troszkę więcej informacji. Jest to dla mnie bardzo pracowity okres, ale będę chciała być tutaj w Wami tak często jak tylko będę mogła i na bieżąco będę Was informować co się ze mną dzieje, dodawać  zdjęcia.. Już niedługo wpis pokazujący co tak naprawdę dzieje się u mnie na codzień :) będzie dużo zdjęć z drogi do szkoły, porannego zbierania się, moich "słodkich" zdjęć ;d
Żeby było miło i ciekawie jtr jestem zwolniona z całego dnia..WARSZTATY ;d ^^
Jutro postaram się napisać  o nich coś więcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz