czwartek, 28 marca 2013

święta..

Zbliżają się święta, w szkole mamy wolne, dalej jest śnieg i przygotowuję się powolutku do swoich urodzin..  Tak w ogromnym skrócie mogę opisać to co dzieje się teraz u mnie ;d 
Z wolnego cieszę się ogromnie, ale to tak jak chyba każdy uczeń ;p Po świętach dwa tygodnie i moje 18 urodziny ;d ^^ Pewnie zrobię jakąś małą imprezę u siebie w domu, ale najbardziej cieszę się z tego, że będę mogła spędzić trochę więcej czasu z ludźmi, których lubię :) 
Chcę już wiosnę! Ciepło! Długie spacery! Letnie ubrania! .. 
Mam nadzieję, że niedługo moje prośby zostaną wysłuchane ;p Cichutko liczę na torebkę, którą wypatrzyłam już jakiś czas temu w CCC .. zobaczymy co z tego wyjdzie :)  
Dziś zostawiam Was z kilkoma zdjęciami, z mojego ostatniego "napadu" na robienie zdjęć i zmianę zdjęcia na fb ;p buahahahahahaha ;d i wczorajszych prób uchwycenia zajebistości  czapki mojego chłopaka, która teraz jest już moja ;p 
Nie wykluczam, że teraz przez ten wolny czas może pojawiać się nawet kilka postów dziennie :) 










1 komentarz: