poniedziałek, 1 kwietnia 2013

boredom

Macie czasem takie dni, że cały czas mogłybyście leżeć w łóżku? Ja ostatnio mam tak bardzo często. W dodatku obecna pogoda jeszcze bardziej mnie dobija, ale chyba większość bloggerek i pewnie innych osób też to dotyka.. Taka mała depresja związana z brakiem słońca, ciągłym śniegiem, noszeniem pięciu warstw ubrań.. Wkrótce moje urodziny, chcę wiosnę! Jak dobrze, że nie robię ogniska, o którym myślałam, bo wyszłaby masakra ;p 
Dziś kilka zdjęć mojego nowego lakieru do paznokci kupionego przez moją siostrę. Powiem Wam, że już od jakiegoś czasu planowałam zakup takiego cuda, ale jakoś nigdy nie mogłam się zebrać ;d Odcień tego lakieru jest jak dla mnie idealny. Mogę go nałożyć na paznokcie bez względu na to gdzie wychodzę i zawsze będzie pasował :) czy to na imprezę, do szkoły, czy przy wypadzie na miasto :)  kolor pasujący praktycznie do wszystkiego :) 




Jako, że strasznie się nudzę siedząc w domu, a nikt nie ma ochoty iść ze mną na spacer to muszę się czymś zająć w domu.. W wyniku ogromnej nudy zrobiłam sobie jeszcze kilka zdjęć i bawiłam się efektami w Photoscape ;p Mam już ten program od roku, ale nigdy jakoś szczególnie nie sprawdzałam jego możliwości.. nadszedł więc ten czas ;p Może zdjęcia nie przedstawiają nic szczególnego, bardziej chodziło mi o zabawę, ale no.. zobaczcie co z tej mojej zabawy wyszło ;p 




Owe piórka znajdujące się na pierwszym zdjęciu to ozdoba do włosów jeśli ktoś by nie ogarnął ;p są one przymocowane do złotego łańcuszka i za pomocą spineczki na samej górze możemy wpiąć takie oto cudo we włosy :)  Ta ozdoba przypomina mi kolczyki, które w lecie były bardzo modne wśród gwiazd głównie w Stanach Zjednoczonych, gdzie dziewczyny miały takie właśnie łańcuszki z piórami tylko wpinane jako kolczyki i miały tylko jeden taki kolczyk, drugie ucho było bez niego. Myślę, że to będzie idealne dopełnienie imprezowych look'ów :) 

Chciałam Wam jeszcze pokazać filmik z warsztatów, który miałam już tu wkleić jakiś czas temu ale zawsze zapominałam -.- 


Niedługo znowu będziemy gościć u nas na zajęciach telewizję więc jeśli tylko ogarnę filmik umieszczę go tutaj na blogu :) a niedługo koncert i występ ^^ uhuhuhuhu ^^ ale się cieszę :) Przesunęli nam galę z 23 kwietnia na 16 więc tydzień mniej.. a nie mieliśmy jeszcze zajęć z choreografem i musimy dopracować wspólną piosenkę..ale damy radę! :) Bardzo możliwe, że w sobotę - 13 kwietnia będzie moja osiemnastka więc na poniedziałek, wtorek muszę już być ogarnięta, bo występ i pewnie próba w poniedziałek czekają ;p Dużo się dzieje, ale lubię jak tak właśnie jest ;p Przynajmniej mam o czym do Was pisać ;d 
Jestem szczęśliwa! Jeszcze tylko wiosna i będzie idealnie! :) 

3 komentarze:

  1. bardzo fajne zdj :))

    Pozdrawiam,
    Redsun :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fany blog! :))
    U mnie też taka sama atmosfera, szczerze mówiąc mam już dośc tej zimy ; >

    Co powiesz na wzajemną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń