poniedziałek, 6 maja 2013

coś innego

Słońce i piękna pogoda..to jest to czego mi potrzeba :) i jak na razie dostaję to czego chcę ;d ^^ Stwierdziłam, że czas najwyższy zaopatrzyć się w nowe buciki. O ile wcześniej nie znosiłam butów za kostkę o ile nie były to trampki to teraz jakoś zaczynam się do nich przekonywać, tak więc do mojej kolekcji dołączyły sportowo/trampkowate, czarne buty, które są idealne do szkoły, do takiego bardziej sportowego look'u oraz miętowe tenisówki <3! Wcześniej uważałam, że nie są to buty dla mnie ale teraz przekonałam się do nich i nie żałuję :) Są mega wygodne, dziewczęce i mają śliczny kolor :) Musiałam również zaopatrzyć się w koszulę, która będzie pasować do tenisówek więc padło na miętową koszulę z krótszym rękawkiem i elementami koronkowymi, które dodają jej uroku :) Zobaczcie same :) 






2 komentarze: