poniedziałek, 3 czerwca 2013

coś co lubi każda kobieta

Strasznie ubolewam nad tym, że nie mogę wstawić tutaj żadnych zdjęć outfitu, lecz nie mam takich możliwości :( Po pierwsze cały czas jest brzydka pogoda. Deszcz pada praktycznie cały czas. Po drugie cierpię na ciągły brak fotografa, a robienie sobie samej zdjęć na mieście "z ręki" jakoś nie bardzo do mnie przemawia ;p a po trzecie widząc taką pogodę jaka jest wstając rano zakładam normalne spodnie, bluzeczkę lub swetr, kurtkę, buty sportowe i tak oto wychodzę z domu. Nie chce mi się kombinować w takie dni i stawiam na ciepło i wygodę. 
Dziś jednak chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy, które praktycznie non stop goszczą w moich zestawach ubraniowych. Są to dodatki biżuteryjne niezwykle praktyczne. Zakochałam się w nich <3 
Pierwsze to okulary przeciwsłoneczne, które ubóstwiam! Kupiłam je za ..... 3 zł ;d Wiem, że się chwalę, ale cieszy mnie tak tani zakup, a dodam że bardzo przydatny :) 



Następne dwie rzeczy, które chcę pokazać będą to zestawy bransoletek. Wcześniej jakoś nie przepadałam ogólnie za bransoletkami, a teraz to właśnie bransoletki wybieram najczęściej :) 
Pierwszy zestaw jest z Cropp'a. Dostałam go od mojej koleżanki na klasowe Mikołajki :) ^^
Nie wiem dokładnie ile mógł kosztować, ale jest mega! <3 
Drugi zestaw natomiast dostałam na urodziny od kuzynek. Jest on nieco większy i świetnie pasuje do moich miętowych tenisóweczek :) Jest on z Butterfly'a. 





5 komentarzy: