wtorek, 18 czerwca 2013

motyle

To dość dziwne, że o tej godzinie jestem jeszcze w domu. Wstałam o godzinie 6 i o 7:30 byłam już w szkole, ale ku mojemu zdziwieniu i jeszcze kilku osób okazało się, że nie mamy dwóch pierwszych lekcji.. wszystko byłoby fajnie gdyby nie fakt, że musiałam tak wcześnie wstać :/ Wróciłam więc do domu i niedługo znowu wychodzę ponieważ o 11:30 mamy próbę w teatrze, a o 14 występ na zakończeniu Tarnowskiej Ligi Debatanckiej. Zobaczymy jak będzie :) jeśli tylko trafią w moje ręce jakieś zdjęcia to Wam je pokażę. 
Obecnie jednak relaksuję się przed występem w jednej z moich ulubionych koszulek. Jest ona z sh i jest bardzo fajna, na lato wręcz idealna :) Ma bardzo fajnie wykonany tył jednak takiego zdjęcia nie dałam rady sama sobie zrobić więc zobaczycie to innym razem. Może być zakładana jako normalna koszulka do spodni, spodenek jak również jako sukienka na plażę :) 




1 komentarz: