wtorek, 2 lipca 2013

moje nowe cudo

Tak jak pisałam wczoraj dziś zdjęcia tego, co wczoraj dołączyło do mojej kolekcji :) Są to nowe balerinki wykonane na moje oko ze skóry ekologicznej. Szczerze powiem, że na początku chciałam coś całkowicie prostego, czytaj czarne buciki bez jakichkolwiek dodatków, ale że takich nie było niestety w moim rozmiarze zdecydowałam się na te, które zaraz zobaczycie i bardzo się cieszę z takiego wyboru. Będą one wprost idealne zarówno na eleganckie wyjścia jak i na zwyczajne wyjścia na miasto. Będą cudownie wyglądały połączone z moją koronkową koszulą, którą pokazywałam ostatnio :)^^ Taką wisienką na torcie, dopełnieniem jest ozdobna kokardka? nie wiem jak to nazwać gdyż każdy może dopatrzyć się czegoś innego ;p 
W każdym bądź razie zobaczcie i oceńcie same :) 




3 komentarze: