piątek, 26 lipca 2013

oversize


Dzisiejsze, a praktycznie wczorajsze zdjęcia dość ciemne. Pomimo moich prób rozjaśnienia ich i tak dużo z tego nie wyszło :/ a koniecznie chciałam dodać jakieś zdjęcia, ponieważ stylizacji dawno nie było. Dodatkowo wczoraj również siedziałam na działce i dopiero po 20 byłam w domu, więc ogarnęłam się i poszłam zrobić kilka zdjęć, tak więc przepraszam za jakość, ale chciałam pokazać Wam coś nowego, gdyż dawno nie było tutaj setu. Szczerze..uzależniłam się już trochę od wstawiania tutaj zdjęć outfitów :) Ale przejdźmy do zestawu :) 
Wieczory bywają teraz dość chłodne, więc z pomocą przychodzi mi mój ukochany oversize'owy, pudrowy sweterek z duużym białym sercem. Do tego zakładam legginsy a'la jeansy, wygodne tenisóweczki i mogę śmiało ruszać w drogę bez względu na to gdzie się wybieram, ponieważ takie zestawy są dla mnie najwygodniejsze. Do tego moja ulubiona torba, z którą praktycznie się nie rozstaję :) 



sweterek, tenisówki - priv sklep   |   legginsy - bazarek   |   torebka - etorba.pl   

Jeszcze raz wybaczcie jakość zdjęć i obiecuję, że wkrótce będą nowe zdjęcia w zupełnie lepszej jakości :) 
Trzymajcie się! 

3 komentarze:

  1. hej :)
    za dużo nie widać :) Ale sweterek jest ładny...
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że nie widać za dużo ale i tak ładnie wyglądalas :)

    OdpowiedzUsuń