piątek, 19 lipca 2013

róża


Będąc ostatnio u mojego chłopaka dostałam od Jego kolegi bardzo fajną świeczkę z róż. Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu chciałam znaleźć jakąś fajną, oryginalną świeczuszkę do mojego pokoju, ale zawsze będąc w sklepie zapominałam o tym, a teraz mam to czego chciałam :) Jest to bardzo fajna i dość oryginalna, a zarówno niezwykle dziewczęca ozdoba, potrafi dodać uroku :) W rzeczywistości jest delikatnie jaśniejsza niż na zdjęciu. 
Chciałam Wam jeszcze pokazać jakiego słodkiego smsa dostałam wczoraj wieczorem od mojego Ukochanego <3 Nie mogłam się powstrzymać i musiałam zrobić zdjęcie. 


Czy On nie jest słodki? <3 


3 komentarze:

  1. Oj, takie SMSy są zawsze słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna jest:O

    Zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, bardzo słodki :) a świeczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń