piątek, 23 sierpnia 2013

mix

Post nieco inny niż ostatnie, dziś nie zobaczycie stylizacji. Dziś przedstawiam Wam mały mix tego co działo się u mnie ostatnio. Obecnie modny jest instagram i tam zamieszczamy większość takich zdjęć, ale ja go nie posiadam, a wydaje mi się, że dzielenie się z Wami takimi zdjęciami to bardzo fajna sprawa, sama uwielbiam kiedy dziewczyny wrzucają na swoje blogi takie właśnie "codzienne" posty i z zaciekawieniem oglądam zdjęcia obserwując co robiły w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że spodoba się Wam taki sposób pokazywania mojego życia od czasu do czasu. 


buzi buzi! :) ♥ moje włosy w kolorze czerwonym(chociaż rzeczywiście jest to miedziany blond)


smajl przy kwiatach ♥ moje dzieło ^^ 


blog jeszcze przed zmianą szablonu ♥ porządki w folderze wreszcie zrobione!


Karolcia na plaży i w okularkach ♥ deszczowy dzień przy tworzeniu nowego bloga


po wieczornych zdjęciach stylizacji czas na "słit focie" ♥ ja w okularach, gdyż takiej mnie jeszcze nie widzieliście 


"fotograf + fotograf" ♥ uroczy przybornik na biurko *.*


ulubione <3 ♥ kosmetyczne nowości polecane przez bloggerki


4 komentarze:

  1. O ty, mogłaś mnie wyciąć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix :)
    obserwujemy?
    zapraszam do mnie , nowy post o włosach : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają się nam te zdjęcia są świetne :) Zeszyty też fajne i ogólnie spoko ten Twój blog:D Obserwujemy i chętnie tu wpadniemy :)
    Zapraszamy Cię na naszego bloga, dopiero zaczynamy ale wpadnij.
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń