środa, 9 października 2013

handbag

Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w nową torebkę, dokładnie tzw. shopperkę. Juz od jakiegoś czasu chciałam się wzbogacić o takie właśnie cudo, a kupiona torebka jest taka jaką sobie wymarzyłam. Czarny, wszechobecny i wiecznie modny kolor oraz nieśmiertelne ćwieki. Będzie ona bardzo fajnym dopełnieniem różnych strojów, a przy okazji jest bardzo pojemna. Wkrótce może znowu wprowadzę zmiany dotyczące szablonu na blogu, chciałabym żeby było w 100% w moim stylu, tak jak ja chcę. 


Nie zauważyłyście gdzieś może legginsów w norweskie/skandynawskie wzory tylko, żeby miały dłuższe nogawki ? Dziś mierzyłam kilka par i niestety wszystkie zakrywają mi tylko 3/4 łydki :/ Jak usłyszałam kiedyś od pani ekspedientki w sklepie "mam za długie nogi" -.-
Będę wdzięczna za wszelkie informacje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz