niedziela, 15 grudnia 2013

COLD

Ze względu na to, że robi się coraz zimniej zdjęcia na polu nie są dla mnie jakąś przyjemnością, więc zdecydowałam, że w czasie zimowym większość stylizacji będzie wykonana w domu. Będzie to większy komfort dla mnie i lepsza widoczność całości stroju dla Was :) Wkrótce powinien pojawić się również post ze świąteczną dekoracją mojego pokoju jak i post wnętrzarski z elementami DIY. Może dzięki tym moim wskazówkom wasz pokój stanie się bardziej nowoczesny, przestronny :)
Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta i zwyczajna, w sam raz na dzień braku jakiegokolwiek pomysłu jak się ubrać. Sweterek oversize, leginsy a'la skórzane i moje ukochane workery, a do tego urocze rękawiczki.


Niedługo oczekujcie małej rewolucji w moim jak i w moim blogowym życiu. 
Oczywiście wszystko opiszę we właściwym czasie.

1 komentarz: