środa, 25 grudnia 2013

MOVIE

Tak jak pisałam przez ten wolny czas jestem tutaj znacznie częściej. Miałam również więcej czasu by przygotować dla Was coś o czym myślałam już od jakiegoś czasu. 
Stworzyłam dla Was filmik, który początkowo miał być moją relacją ze świąt, ale stwierdziłam, że moje "dzieło" będzie znacznie ciekawsze jeśli zrobię filmik o mojej codzienności. Coś na wzór postów ze zdjęciami, tylko tutaj jest wszystko w jednym miejscu. Krótki filmik, w którym zobaczycie moje kosmetyki do świątecznego makijażu, trochę świątecznych ozdób, prezenty, ubrania jakie ostatnio wpadły mi w łapki za śmieszne pieniądze :) 
Mam nadzieję, że taka forma postów również Wam się spodoba. Jeśli chodzi o jakość wiem, że nie jest cudowna, ale na chwilę obecną niestety nic nie dam rady z tym zrobić, może za jakiś czas, kto wie .. 


Dajcie znać jakie odczucia odnośnie mojego "dzieła", czy Wam się podoba i czy chciałybyście takie posty co jakiś czas :) 

3 komentarze: