sobota, 11 stycznia 2014

15 FAKTÓW O MNIE

Dzisiaj nie będzie stylizacji, ale będzie post, dzięki któremu dowiecie się kilku rzeczy o mnie. Jego stworzenie zajęło mi trochę czasu, musiałam przygotować i wybrać zdjęcia, obrobić je, wybrać informacje które chcę Wam przekazać i oto jestem.


Mam 18 lat, ale rocznikowo jest to już 19. Urodziłam się dokładnie 15 kwietnia 1995 r. 


Jestem, a przynajmniej staram się być zorganizowana, wszystko zapisuję w moim kalendarzu, który przybiera trochę formę mojego pamiętnika.


Często zapominam wiele rzeczy, informacji, dlatego prawie wszystko zapisuję we wspomnianym już wcześniej kalendarzu.


Uwielbiam jeść ser żółty, niekoniecznie jako dodatek do kanapki czy sałatki. Sam ser żółty w kawałku lub plasterkach jest idealny.


Cały czas poszukuję do końca swojego stylu. Wiem jak chciałabym żeby wyglądał ale nie do końca umiem to przenieść do rzeczywistości. 


Kiedy wypatrzę w sklepie jakąś rzecz w dobrej cenie najchętniej brałabym wszystko bez opamiętania. Dopiero później zastanawiam się czy rzeczywiście było mi to potrzebne. 


Już trzeci raz będę wolontariuszem WOŚP. W zeszłym roku pobiłam rekord szkoły zbierając 1020 zł z groszami i euro.


W przyszłości chciałabym zostać event managerem, czyli organizatorem różnego rodzaju imprez.


Jeszcze w tym miesiącu czeka mnie studniówka, a później matura.


Od prawie roku noszę okulary, ale na blogu na sobie pokazałam się w nich może 3 razy. Powinnam nosić je non stop, ale jakoś nie przemawia do mnie wizja rozpuszczonych włosów i okularów, przynajmniej w moim przypadku więc okulary noszę kiedy mi pasuje i kiedy oczywiście mam związane włosy.


Nie lubię zapuszczać paznokci. Zawsze obcinam je tyle ile mogę maksymalnie. Króciutkie wydają mi się ładniejsze.


Zawsze mam jakiś spóźniony refleks. Kiedy coś jest modne nie znoszę tego, a gdy wychodzi z mody ja pragnę mieć tą daną rzecz.


Od roku farbuję włosy na "miedziany blond", jednak wcześniej zarzekałam się, że nigdy tego nie zrobię.


Uwielbiam herbatę! Piję ją litrami z 0,5-litrowego kubka, natomiast nie znoszę jednak kawy i jej zapachu.


Muzyka i śpiew to moja pasja. W zeszłym roku zostałam wybrana do międzyszkolnej "Bitwy na głosy", w której wygrała moja szkoła, a przygotowywaliśmy się do niej około 2 miesięcy. Udzielałam wywiadu w radiu, występowaliśmy w teatrze, w każdym tygodniu mieliśmy przynajmniej jedną próbę.. :)
Przeżyłam niezapomniane chwile i poznałam wielu ciekawych ludzi, a wspomnienia po tym projekcie pozostaną w mojej pamięci na bardzo długo.

6 komentarzy:

  1. Ciekawe fakty napisałaś o sobie ;) fajnie, że będziesz wolontariuszem na WOŚP, ja nigdy nie byłam, ale może w przyszłym roku spróbuję, chciałabym, bo w innych wolontariatach się czasem udzielałam, a WOŚP staram się wspierać ;) Pozdrawiam i trzymaj się ciepło podczas dzisiejszej zbiórki pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fakty .najlepszy ostatni

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z faktami!


    zapraszam c:

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fakty ;))

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na posta ;) 11 punkt pasuje również do mnie >.< xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzooo podoba mi się ten wpis, a co dopiero wykonanie! :D taki naturalny:* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń