poniedziałek, 24 lutego 2014

ULUBIONE SIÓDEMKI

Jako, że mój blog nie jest tylko i wyłącznie blogiem modowym ale bardziej lifestylowym chciałabym zapoczątkować nowy cykl, a mianowicie ULUBIONE SIÓDEMKI.
Będę się z Wami dzieliła tym co spodoba mi się w sieci, tym co mnie zaskoczy, zainspiruje, zaciekawi.. :)
SIÓDEMKI ponieważ 7 to podobno szczęśliwa liczba, a liczba linków i zdjęć razem wynosić będzie 7. 
Posty z tego cyklu będą pojawiać się co dwa tygodnie, po maturze postaram się zamieszczać je częściej. 

1. DESIGN YOUR LIFE.PL  Jest to blog, który odwiedzam już od kilku miesięcy i jest on dla mnie kopalnią inspiracji i wiedzy. To właśnie od autorki tego bloga zaczerpnęłam pomysł na takie posty. 

2. Post o tym jak robić DOBRE ZDJĘCIA cyfrówką czy telefonem komórkowym. Bardzo fajny poradnik dla osób, które chcą by ich zdjęcia były lepsze, ładniej wyeksponowane.

3. Strona dla osób które kochają podróżować i chcą "złapać" fajne okazje. PODRÓŻOWANIE i wykrywanie super ofert staje się przyjemniejsze z wyżej oznaczoną stroną. Znajdziemy tam oferty fajnych 
lotów często w bardzo korzystnych cenach.


Zdjęcie zrobione około pół roku temu z moją MIŁOŚCIĄ <3 Ciągle się w nie wpatruję, może również dlatego, że jest ono również moją tapetą. W każdym bądź razie dla mnie ma w sobie "to coś" :)


Coraz bliżej wakacje, więc zdjęcie z wakacji. CHORWACJA - najlepsze kąpielisko. Mam nadzieję, że w tym roku również się tam wybiorę i będzie jeszcze lepiej niż w zeszłym roku!


Ja okularnica :) Na blogu rzadko widzicie mnie w takiej wersji ponieważ nie do końca akceptuję to, że muszę nosić okulary non stop, ale pracuję nad tym i już częściej chodzę w okularach niż np. pół roku temu :)


Wakacyjnie, panterkowo i ćwiekowo, czyli zestaw który bardzo przypadł  mi do gustu. W tym roku postaram się nieco zmodyfikować mój styl i nie będę pokazywać się prawie tylko i wyłącznie w spodniach ;d

Mam nadzieję, że taki post się Wam podobał. Dajcie znać co myślicie o takich postach i czy chcecie aby ukazywały się tutaj co 2 tyg :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz