wtorek, 25 marca 2014

kolejne rzeczy do kolekcji

Ponieważ do środy mam rekolekcje mam teraz więcej wolnego czasu, więc z tego powodu wybrałam się dziś na małe, second-handowe zakupy. Moim głównym założeniem było kupno różnych koszulek, gdyż robiąc ostatnio porządki w szafach większość koszulek powędrowała do koszy na odzież, które można znaleźć praktycznie w każdym miasteczku. Dziś wzbogaciłam się o 3 koszulki, jednak jedną oddałam mamie, ale pewnie mnie w niej zobaczycie ;p 
Głównie bazuję na bokserkach jeśli chodzi o ciepłe i słoneczne dni ponieważ to one są uniwersalne, przewiewne i można je zestawiać z wieloma rzeczami. Dziś padło na uniwersalną białą, wyglądającą jakby była nowa bokserkę z topshop'u, kremową z kolorową wstawką, nieco bardziej oversize oraz na miętowo-morską koszulkę. Ponieważ trafiłam na 50%OFF te trzy rzeczy trafiły do mnie za jedyne 8 zł!


1 komentarz: