poniedziałek, 24 marca 2014

weekendowy wypoczynek

Cały weekend tutaj nie zaglądałam, ale byłam u mojego chłopaka i od piątku nawet nie sprawdziłam facebook'a ani razu ;d i co najdziwniejsze było mi z tym dobrze :)
Siedzieliśmy ze znajomymi, jeździliśmy w różne miejsca, spędzaliśmy ze sobą czas.. :) 
Przy okazji byliśmy na urodzinach brata Roberta i na imieninach Jego dziadka. 
Już dawno nie spędziłam tak udanego weekendu, teraz zostaje tylko czekać do następnego razu kiedy to mój mężczyzna przejedzie do mnie :) 
Was zostawiam z kilkoma zdjęciami, dwa były robione przednią kamerką więc ich jakość jest nieco gorsza ale początkowo miały one nie być tutaj pokazane, jednak zdecydowałam, że cząstkę tego jak spędziłam ten słoneczny weekend mogę Wam pokazać.


2 komentarze:

  1. Ja też czasami nie mam czasu an fejsa ^^ (i nawet ochoty), a potem wyrzuty sumienia, ze coś mnie ominęło xd ^^
    Bardzo sympatyczne zdjęcia!!!
    Mój blog - NIKO - klik

    OdpowiedzUsuń