piątek, 21 października 2011

Kraciasta koszula

Dziś obiecywany już od jakiegoś czasu outfit, oczywiście znów zdjęcia robione w domu. Nie ma to jak być swoim własnym fotografem ... mam jednak nadzieję, że czasem znajdzie się chętna i pomocna osoba, która mi pomoże i popstryka kilka zdjęć. Dziś chciałam Wam pokazać, że zwykłą, kraciastą koszulę można połączyć z kamizelką, jeansami i powstanie nam nieco bardziej wizytowy outfit, tak więc  koszule są ponadczasowym ubraniem, które nadają się do wszystkiego - kiedyś pokazywałam zestaw z tą samą koszulą tylko, że bardziej sportowy, a dziś bardziej dziewczęcy, wizytowy :)






koszula - bazarek
kamizelka - DIY(prezent od kuzynki)
jeansy - prywatny sklep
kolczyki - srebrny(SEZAM) niebieski - Butterfly
bransoletka - SEZAM

Przepraszam Was bardzo za jakość dwóch ostatnich zdjęć, ale były one robione telefonem, bo niestety rozładowała mi się bateria w aparacie ..
Pewnie jutro albo pojutrze będę chciała dodać jakieś zdjęcia kolejnych stylizacji, ponieważ w sobotę mam 18-nastkę kuzynki także pewnie się wybiorę i postaram się porobić dla Was jakieś zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz