czwartek, 17 stycznia 2013

.

Po długiej przerwie znowu jestem z Wami. Mam nadzieję, że takich już nie będzie :) No i mamy wreszcie rok 2013.. wszyscy zastanawiają się co chcą zrobić w tym roku..dla siebie, dla bliskich, znajomych..jakie marzenia, plany chcą spełnić.. Ja również zaczęłam się nad tym zastanawiać... Nie wierzę w przesądy, że ten rok będzie pechowy, wręcz przeciwnie :) Będzie jeszcze lepszy niż 2012. Teraz kilka planów, które chciałabym spełnić, marzeń.. oczywiście nie będę tutaj pisać wszystkiego, część z nich pozostanie moją tajemnicą, a kiedy się spełnią pewnie Was o tym poinformuję :) ^^
  • W październiku zaczęłam chodzić na zajęcia z tańca nowoczesnego. Tańczyć chciałam od zawsze, ale nie zawsze były do tego warunki i teraz kiedy wreszcie mogę to robić chcę się temu poświęcić. Zajęcia mam dwa razy w tygodniu, łącznie 3,5h :) Przez ten czas mogę się poruszać, spędzić miło czas, chociaż wcześniej po ćwiczeniach nie mogłam wstać następnego dnia z łóżka ;p Nie poddałam się jednak, teraz będzie już tylko lepiej :) Już pod koniec roku planujemu pokazy, a później konkursy ^^
  • Kolejny plan to systematyczne ćwiczenia :) Dzięki tańcom mam to już ułatwione w pewnym stopniu, jednak muszę i chcę dodatkowo ćwiczyć w domu.
  • Dalej chcę prowadzić bloga, jednak bardziej systematycznie niż wcześniej ;p Będzie dużo zdjęć, postów, informacji z mojego życia, ponieważ ten blog nie był tylko i wyłącznie o modzie.
  • Chciałabym dużo podóżować, nawet po Polsce, niekoniecznie do miejsc oddalonych o kilkaset km od mojej miejscowości. Chcę podróżować z rodziną, ze znajomymi, spędzić z Nimi fantastyczne i niezapomniane chwile :) 
To tylko kilka z moich planów, marzeń które chciałabym i zamierzam spełnić w roku 2013 :) 
Ja ten rok zaczęłam zajebistym Sylwestrem i Nowym Rokiem, niedługo zobaczycie mnie w nowym kolorze włosów, który już mam ;p Prawdopodobnie zdjęcia zobaczycie na dniach.. :) Myślę, że to nie koniec zmian w moim życiu ;p 
Pochwalę się jeszcze, że w tym roku tak jak i w poprzednim byłam na Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy i zebrałam.. 1020,23 zł ;D ^^ Bardzo się cieszę, że mogłam być częścią 'orkiestrowej rodziny' :)
Chciałam podzielić się dziś z Wami nowymi zdjęciami, ale niestety coś dzieje się z bloggerem i nie mogę dodać zdjęć.. w takim razie spróbuję jutro i będzie więcej zdjęć do oglądania :)
Dziękuję, że jesteście :) ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz